Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Schedrolosiev O$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Schedrolosiev O. 
Improvement of the structure of floating docks based on the study into the stressed-deformed state of pontoon [Електронний ресурс] / O. Schedrolosiev, L. Korostylov, S. Klymenkov, O. Uzlov, K. Kyrychenko // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 6(7). - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_6(7)__5
Проведено дослідження напружено-деформованого стану залізобетонних плит понтона композитного дока зі зменшеною кількістю набору. Використана уточнена розрахункова схема, у ході розрахунків згину плит стапель-палуби і днища понтона, яка враховує роботу арматури обох напрямків. Врахувавання роботи арматури обох напрямків надає можливість точно оцінити міцність конструкції та надати рекомендації щодо проектування конструкцій понтону з точки зору матеріалоємності та оптимального розміру. У ході моделювання роботи бетону враховано, що бетон у разі розтягу має меншу жорсткість на розтяг, ніж на стиск. Показано, що розроблена конструкція та технологія побудови композитного доку зі зменшеною кількістю набору у понтоні надає можливість розширити технологічні можливості побудови доків. Отримані результати розрахунків зведених напружень в плитах стапель-палуби понтона дока показали, що фактичні коефіцієнти запасу задовольняють вимогам міцності. Враховуючі що конструкція бетонних перекриттів сприймає в декілька разів більший момент спротиву ніж сталь можна збільшити проліт перекриття і рідше розставляти опори-перебірки. Внаслідок цього зменшуються витрати на матеріали та знижуються трудомісткість робіт під час побудови доку. Запропоновано конструкцію та технологію побудови композитного доку зі зменшеною кількістю набору у понтоні. Показано, що встановлення поперечних переборок між внутрішніми бортами через 4 шпації, тобто через 3 м, а в бетонних баштах відсутність шпангоутів, флорів і бімсів надає можливість зменшити кількість матеріалів, а також знизити трудомісткість побудови доку. Наведено особливості вибору суднобудівного бетону орієнтованого на екстремальні умови роботи морських залізобетонних споруд.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.019 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського